RSS

Bu kedinin bir eve ve aileye ihtiyacı var

12 Aug

kedi2.jpg

Aslında bu yazının yeri www.kedigen.com forumları olmalıydı ama sağolsunlar üyelik sistemleri beni kurdeşen etmiş durumda (başvurumu değerlendirip öyle “aktive” edeceklermiş üyeliğimi, can mı dayanır, bünye mi yorulmaz böylesine bürokraside).

Gelelim bunların sebebi olan şirin şeye ve onun hakkında bana aktarılanlara:

Minik kedicik bahçede miyavlayıp duruyordu. Anladığımız kadarı ile bir ev kedisiymiş ama vicdansızın biri dışarı atmış. Gidip baktık, hem susuz hem açmış. Zor bela karnını doyurduk. Şimdi hoplayıp zıplıyor, keyfi yerine geldi. Kıskanç kedim Artemis ona saldırınca bahçeye bırakmaya çalıştım ama daha bahçeye salar salmaz bir kedinin saldırısına uğradı ve gözünün altından yaralandı. O yüzden de bir ev bulmaya çalışıyorum kediciğe. Kedimiz erkek, çok oyuncu ve de çok tatlı. Eger ona yuva vermek isteyen olursa aşılarını ben yaptıracağım.

kedi1.jpgEğer bu kediye bir ev sunmak ve bakımını üstlenmek isteyen varsa lütfen benimle şu e-posta adreslerinden birini kullanarak temas kursun:

“emre . sevinc @ gmail . com” veya “emres @ bilgi . edu . tr”

Böylece bu oyunbazla türlü çeşit etkileşime girme imkanınız olacak, eviniz huzur ve neş’e ile dolacak 🙂 :

kedi3.jpg

 
Leave a comment

Posted by on August 12, 2006 in General

 

Leave a Reply

 
