RSS

Kırmızı Sırıtkan Ay ve Venüs Bağlantısı

16 Oct

Bağlantılar her yerde.

Önce bir yazar gelir beni bulur. Ardından iki kitap okunur:

Sırıtkan Kırmızı Ay: 1 milyon dolarlık fikir. “Görünürde hiçbir fizik yasasını ihlal etmeden öyle bir şey kurgula ki bir insanı dehşete düşürsün” fantazilerimden birine teğet geçiyor. Filmi çekilmeli. Hem de çok güzel çekilmeli. Bunu hak ediyor.

Venüs Bağlantısı: Okumadım, yuttum. Çiğnedim. Sindirmeye çalıştım. Uzun zamandır fantastik polisiye kategorisinde bir şey okumamıştım. Espri anlayışını sevdim. Bir sonraki kitaba hazırlık. Teknik makalelerin arasında bir tür vaha. Soluklanmak için. Soluğumun kesilmesi için heyecandan.

Bir kitap başlığı önerisi: Gurdjieff Bağlantısı.

Bir sözcük analizi: decide. de + cide. Roman, sözcük ve hayat bağlantısı.

Bağlantılar ve gene bağlantılar…

 
Leave a comment

Posted by on October 16, 2006 in General, Literature

 

Leave a Reply

 
