RSS

Adalet hemen tecelli etsin ve sevgili dostum Barış Yorulmaz ile eşi serbest bırakılsın

02 Sep

Sevgili dostum ve emektar THY çalışanı Barış Yorulmaz ve eşi saçma sapan bir gerekçe ile Hırvatistan’da tutuklu bulunuyor. Az önce öğrendim ve çok üzüldüm.

Türk devletinin vatandaşını bu saçma sapan durumdan bir an önce kurtarmasını dilemekten başka ne yapabilirim bilmiyorum şu anda.

Adaletin bir an önce tecelli etmesini ve boş yere tutuklu bulunan dostum Barış’ın ve eşinin bir hemen özgürlüğe kavuşmalarını istiyorum!

Son haberlere göre THY’nin de girişimi ile Hırvatistan Pilotlar Derneğinin avukatı Barış’ı ve eşini savunacakmış:

http://www.airporthaber.com/v3/readnews.php?newid=16991

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12401933.asp?gid=229

 
Leave a comment

Posted by on September 2, 2009 in General

 

Leave a Reply

 
